Opvangen afwezigheid van Liliane jan 2017

Plaats reactie
WillemJan
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 26-11-2012 14:00

Opvangen afwezigheid van Liliane jan 2017

Bericht door WillemJan » 14-01-2017 22:27

Hello Annemike and Willem Jan

I received not good news from home; I now since a few days that my mum is not going well, but off course I was hopping she will get better.
Unfortunately this is not the case.
I had, this days, to take a decision, between going home to see her alive and say goodby, or to wait for her to pass away and be at home for the funeral.

Alexander told me a few minutes ago, that she is not going well..not at all and if I wish to have the time to speek with her to came as soon as posible.
He is making reservation for a fly for next week, on Tuesday, 10-th, and i`ll be back in exactly one week, on 17-th.

I already contacted Bianka because i knew she is staying by Mike this days; she was very supporting and imediately agreed to come on Monday evening and take over.
The only problem is that she can stay only until Saturday late afteroon.
This mean`s that from Saturday evening someone in the family will have to take over 2 days, Sunday and Monday. On Tuesday I am back but only in the afternoon.
Mister Lambert agreed, actually he asked me a few days ago if I don`t want to go and not th await for THAT moment.

I kindly ask you to forward this email to the family, so Marie Louise, Elisabeth and dear Birgitt will learn this (sad for me) notice. At the moment, I do not have the power to write separately to everyone.
I thank you all in advance for your understanding.
Liliana

WillemJan
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 26-11-2012 14:00

Bericht door WillemJan » 15-01-2017 12:51

Vanmorgen zijn we bij Bert geweest en hebben de situatie doorgesproken.
Tot Bianca vertrekt op zaterdagmiddag hoeft er eigenlijk niets te gebeuren door ons.
Vanaf zaterdagmiddag 15.00 uur tot dinsdagmiddag als Liliane terug is moet er opvang geregeld worden. Ik kan de thuiszorg vragen om Bert op zondag, maandag en dinsdag te komen wassen en aankleden.
Dan blijven er 3 blokken van 24 uur over, zaterdagmiddag tot zondagmiddag, zo-ma, ma-di van 15.00-15.00 over.
Wat moet ingevuld worden?
- Wegbrengen van Liliane naar het vliegveld op dinsdag 17/1 (wij zitten in Nicasius)
-ophalen van Liliane op dinsdag 24/1
-opvang zaterdag-zondag
-opvang zondag-maandag
-opvang maandag-dinsdag
-regelen thuiszorg, probeer ik morgen te doen.

Donderdag hoeft Birgit niet te komen want dan is Bianca er.

WillemJan
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 26-11-2012 14:00

Bericht door WillemJan » 15-01-2017 15:10

Vincent heeft toegezegd Liliane de 17e weg te brengen naar het vliegveld en de 24e weer op te halen.

ML
Berichten: 189
Lid geworden op: 13-01-2013 13:06

Afwezigheid liliane

Bericht door ML » 15-01-2017 20:34

Wij kunnen zaterdag/zondag bij Bert zijn.
De andere dagen wordt lastig.

Ik vind dat Liesbeth niet ingedeeld hoeft te worden i.v.m. haar verhuizing.

Birgit
Berichten: 166
Lid geworden op: 24-12-2012 17:29

Bericht door Birgit » 15-01-2017 20:48

Liesbeth en ik vragen ons af of een zorghotel in deze situatie een uitkomst kan bieden. We hebben t druk met de verhuizing, ikzelf zie me niet als verzorgende/verpleegkundige en ik vind het nogal een verantwoordelijkheid zonder opleiding/ervaring, ik kan dit niet alleen, Jaap ziet dit helemaal niet zitten en wil deze verantwoordelijkheid ook niet dragen, dus daar kunnen we niet op rekenen. Op Liesbeth kan geen beroep gedaan worden ivm verhuizing naar Achel. Graag jullie mening in deze.

WillemJan
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 26-11-2012 14:00

Bericht door WillemJan » 16-01-2017 14:24

De afwezigheid van Liliane wordt als volgt opgevangen:
-zaterdagmiddag tot zondagmiddag ML/HJ
-zondagmiddag tot maandagmiddag WJ/A
-maandagmiddag/avond Vin
-maandagnacht/dinsdagmorgen WJ/A
-Vinc brengt en haalt Liliane
-thuiszorg komt wassen en aankleden tussen 8.30 en 12.30 (ma-di voor 11.30). Klevertje en ID klaar leggen

Vincent
Berichten: 76
Lid geworden op: 24-12-2012 17:32

Bericht door Vincent » 17-01-2017 09:43

Wat is een klevertje ?????
En waar ligt het ID?????

Plaats reactie