Heupen

Plaats reactie
WillemJan
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 26-11-2012 14:00

Heupen

Bericht door WillemJan » 21-05-2019 20:46

Vandaag hebben Vincent en ik Bert in Antwerpen bezocht.
Bert heeft vandaag met ondersteuning van 2 personen voor het eerst weer op zijn benen gestaan. Dit kostte veel struif maar lukte, wat voor hem natuurlijk een overwinning is.
We hebben ook een gesprek met de orthopeed gehad.
Ze, een vrouw dus, vertelde dat het allemaal langzaam gaat en dat we moeten rekenen op een ziekenhuisverblijf van 3 maanden, dus tot half juli.
Bert heeft uitgebreide ondersteuning nodig bij de verzorging en kan transfers nog niet maken. Alles moet met een tillift gebeuren.
Hij krijgt momenteel ‘s morgens en ‘s middags fysiotherapie.
We hebben met Gaby gesproken en in overleg met Bert aangegeven dat ze eventueel, met behoud van salaris, terug kan naar Roemenië maar wel beschikbaar blijft mocht Bert onverwacht toch vroeg ontslagen worden.
Ze denkt hier over na.
Het gevolg voor onze vakantieplannen lezen jullie in Italie:

ML
Berichten: 189
Lid geworden op: 13-01-2013 13:06

Bericht door ML » 21-05-2019 21:47

Wat een ellende en tegenvaller voor Bert.

Zo'n langdurig genezingsproces. Wel goed nieuws dat hij op zijn voeten gestaan heeft! Begin is gemaakt, ook al zal het niet meevallen.

WillemJan
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 26-11-2012 14:00

Bericht door WillemJan » 22-05-2019 21:48

Vanmorgen hebben we nog eens gesproken met Gaby. Ze zou het er met Bert over hebben.
Vanavond gaf ze toch aan dat ze zich het best voelt door hier te blijven. Als dat zo is moet ze het gewoon doen.

Vincent
Berichten: 76
Lid geworden op: 24-12-2012 17:32

Bericht door Vincent » 07-06-2019 13:14

Vanmorgen werd ik gebeld door Monica-ziekenhuis, de afdelings arts wilt een gesprek met de familie tijdens haar wekelijkse spreekuur op dinsdagmiddag. Ik zelf kan aanstaande dinsdag dus ik heb gezegd dat dat goed is. Willem is verhinderd maar misschien kan nog iemand van jullie erbij zijn. Het spreekuur is van 15-17 uur, ergens in die periode zijn we dan aan de beurt, er kan niet precies een tijdstip worden afgesproken. Graag rectie op dit forum. Prettige Pinksterdagen!

WillemJan
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 26-11-2012 14:00

Bericht door WillemJan » 08-06-2019 19:23

Doordat het slecht weer wordt kan ik dinsdag wel met Vincent mee naar Antwerpen.

Plaats reactie